zaterdag 14 april 2018

Stampstories - Amazing


Hallo allemaal!

Vandaag hebben we weer een leuke bloghop met het team van Stampstories.
Deze keer staat het in het teken van foto's. Daarom heb ik een scraplay-out gemaakt:


Voor deze lay-out heb ik het mooie DSP "Whole lot of Lovely". Met de nieuwe catalogus die voor de deur staat, een goed moment om nog even wat van dit mooie papier in te slaan! Het gaat namelijk uit de collectie.... :-(


Ik heb de bloemen uit het papier geknipt (een van de redenen waarom ik dit papier heb aangeschaft) en rond de foto geplaatst.

De Amazing-die had ik nog liggen, dus kon er mooi bij! Ik heb hem wel voorzien van Wink of Stella glitter, een subtiel glittertje staat er mooi op.
Deze die, die in de SAB gratis uit te kiezen was, gaat mooi mee de nieuwe catalogus in! Zo leuk!

Nou, hop je nu snel verder naar Steffi Helmschrott? (klik!) Ben benieuwd wat voor moois zij dit keer heeft gemaakt....

Hieronder nog even de bloglijst van alle deelnemers:
Miriam van Eyden: Hier ben je nu!
Lieve scrapgroetjes,
Miriam

2 opmerkingen:

  1. Die layout heb je weer heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, I love This paper is great for clipping and decorating, right? And adding silver foliage from the seasonal embellishment kit brings an elegant, understated look to your page. Thank you for being with us !

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS