donderdag 2 november 2017

Artisan Design Team Bloghop: Color me Happy

For translation, use the Google Tanslate -button on the right


Als het goed is, ben je via de blog van Mindy Bingamon hier gekomen.
Vandaag een bloghop die in het teken staat van de Color me Happy -suite! Dit is een suite welke is opgebouwd rond de nieuwe Stampin' Blends, de alcoholmarkers van Stampin' Up! die je vanaf 1 november kunt bestellen.

Wat zijn de Stampin' Blends? 
Deze dual-tip alcohol markers komen in 12 mooie Stampin' Up! kleuren. Elke kleur heeft een lichte en een donkere kleur. De stiften kun je per stuk, maar ook per set van 2 (een lichte en een donkere variant) kopen.

Voor deze ADT-hop heb ik gebruik gemaakt van de stiften, maar ook van de Color me Happy Project Kit en de Color me Happy stempelset.
Ik ben (nog) niet zo'n kleurder, maar hiermee is dat wel veranderd! Wat is het leuk en simpel om met deze stiften te kleuren!
Hieronder de kaartjes die ik heb gemaakt:

Lampionnen
Deze kaartbasis kwam uit de project kit. Ik heb een vrolijk lijntje met lampionnen gestempeld en ingekleurd met de Stampin' Blends.


Vrolijke Vogels
Ook het volgende kaartje komt uit diezelfde project kit: 

Thank You
Voor deze kaart heb ik de project kit niet gebruikt, maar alleen de stempelset Color me Happy.
De bloemen en de Thank heb ik ingekleurd en uitgeknipt. De achtergrond heb ik met Pink Pirouette inkt en mijn Aquamarker gemaakt. Verder wat blaadjes achter de bloemen, en klaar is de kaart!



Nou, ik ben benieuwd wat jij van de nieuwe Stampin' Blends vindt!

Hop nu snel verder naar Paula Dobson (klik!)! Zij maakt zulke mooie dingen, je raakt vast geïnspireerd! 

  
Hieronder nog onze complete bloglijst:

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White Cardstock, Color me Happy Project Kit
Stempelset: Color me Happy
Inkt: Memento, Pink Pirouette
Overig: Christmas Staircase thinlits, Electric Layers thinlits, Stamin' Blends, Aqua Painter

1 opmerking:

  1. The birds are my favorite! So cute! I'm not much of a colorer (I'm making that a word) but these do make it easy!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS