zondag 2 juli 2017

Yay! For the weekends!

Hallo allemaal!
Nou, het weekend zit er weer bijna op; morgen weer aan de bak!
Met de restjes die ik nog had liggen van het vorige kaartje, heb ik nog een kaartje gemaakt:

Nadat ik het vorige kaartje had gemaakt, had ik nog wat embossingpaste over, en vond het zonde om weg te gooien. Direct heb ik dat op een scrap papiertje gebruikt, met de wolken-stencil uit hetzelfde pakket met stencils Pattern Party Decorative Masks. Daar zitten maar liefst 4(!!) verschillende stencils in voor slechts € 7,50!
Je vindt ze op pag. 201 van de catalogus.

Nu kwam dat restje met wolken mooi van pas. De bloemen had ik eerder al gestempeld en uitgeknipt voor mijn eerdere kaartje, maar daar had ik ze niet meer voor nodig. Dus, hop, op dit kaartje! De rose gouden takjes had ik ook al uitgestanst.
Het rose rondje op de achtergrond komt uit de projectkit Hello Friend en gaf net een extra laagje achter de embellishments op deze kaart. Het touwtje komt trouwens ook uit deze projectkit. Er zit meer dan genoeg in om ook voor andere projecten te gebruiken!

En hoe vindt je de stoere Yay? Superleuk op een mannelijke kaart, maar op deze komt hij ook goed tot zijn recht! Je vind deze stempel (en heel veel andere leuke) in de stempelset Great Big Greetings (art.nr. 143685, € 33,-, pag. 67).

Maak jij zelf ook veel kaartjes of andere projecten met de scaps die nog op je bureau liggen?

Fijne zondag nog!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Sweet Sugarplum, Powder Pink, Wood Textures dsp stack, Copper Foil sheets
Stempelset: Great Big Greetings
Inkt: Sweet Sugarplum, Powder Pink, Versamark
Overige: Bouquet Bunch framelits dies, Hello Friend projectkit, Copper embossingpowder, Hearts and Stars Elements, Embossing Paste, Pattern Party Decorative Masks, Delicate White Doily

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS