dinsdag 4 april 2017

Congrats!

Hallo allemaal!

Vandaag een Congrats-kaartje.
Ik heb deze voor mijn vriendinnetje gemaakt die net gestart is met haar nieuwe baan:

Als basis gebruikte ik de Diagonal Stripe -achtergrondstempel (art.nr. 141917, € 18,-, pag. 125) met Mint Macaron-inkt.
Ik had net de stempelset Beautiful Banners (art.nr. 141894, € 23,-, pag. 88) gekocht en wilde die er ook graag voor gaan gebruiken. Ik liet mij eerst inspireren door het voorbeeld in de catalogus. 
De stempel heb ik goud ge-embossed. De combi Mint Macaron en goud vind ik zo mooi! 

Met de Florish Thinlits (art.nr. 141478, € 35,-, pag. 194) heb ik uit Gold Foil paper een mooie floral gestanst. Het ziet er best delicaat uit en paste mooi bij de stempel.
Als extra accent gebruikte ik Basic Black cardstock. Het woordje Congrats stanste ik dan ook uit uit Basic Black en Mint Macaron, en plakte het over elkaar heen zodat het wat diepte krijgt.

En, wat vinden jullie ervan?

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Basic Black, Gold Foil paper
Stempelset: Beautiful Banners, Diagonal Stripe
Inkt: Memento Tuxedo Black, Mint Macaron, Versamark
Overig: Florish Thinlits, Banners Framelits, Sunshine Wishes Thinlits


1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS