woensdag 28 december 2016

Bloghop Team Utopia


Vandaag een leuke bloghop van het Team Utopia! In deze bloghop staat de voorjaarscatalogus centraal en we inspireren je graag met een boel mooie projecten!
Als het goed is, ben je hier gekomen via de blog van Petra Timmer (klik!).

En.... Als je overal langshopt, kun je nog wat winnen ook! Hoe leuk is dat?

Op elke pagina die je via de hop bezoekt, vindt je een eitje met een letter. Verzamel de letters, deze vormen samen een zin. Stuur jouw antwoord naar Miranda Mols (klik!) en zij kiest uiteindelijk uit de goede inzendingen een winnaar. Deze winnaar wint een leuke prijs!

Voor mijn project heb ik de leuke stempelset Carousel Birthday (art.nr. 142832, € 23,- cl, pag. 9) gebruikt. Ik ben helemaal enthousiast over het paardje wat in de set zit, dus die heb ik voor mijn project gebruikt.
Ik heb een leuk verjaardagskaartje met een bijpassende cadeau envelop gemaakt. Want ja, we geven met verjaardagen steeds vaker geld of een cadeaukaart, en dat past precies in dit envelopje!


 De achtergrond van dit kaartje heb ik vrij simpel gehouden, de zwart/witte stippen komen van het mooie Pop of Pink Specialty DSP (art.nr. 141648, € 15,75, pag. 172). Het gestreepte papier komt uit het 2015-2017 In Color Designer Series Paper Stack (art.nr. 138432, € 26,75, pag. 169). Als kleur koos ik voor Watermelon Wonder.

Ik heb van het In Color DSP een rozet van gevouwen: eerst heb ik een strook gesneden van 30,5cm lang bij 4,5cm breed. En dan scoren om de halve inch en trapsgewijs vouwen. Daarna rond buigen en vastplakken. Is ie niet feestelijk?
Deze stempelset leent zich trouwens ook goed voor de geboorte van een baby. Beetje pasteltinten toevoegen en klaar ben je!

Nou, hop nu snel verder naar de blog van Miranda Mols (klik!) en vergeet de letters niet te verzamelen!
Hieronder de letter die je van mij krijgt:
Veel succes!

   

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Pop of Pink dsp, 2015-2017 DSP stack
Stempelset: Carousel Birthday, Labeler Alphabet
Inkt: Watermelon Wonder, Basic Black
Overig: Lace Doily, Gold Thread, Whisper White Mini Pompom trim, Layering Squares framelits, Stitched Shapes framelits



25 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, leuk de combi watermelon wonder, wit en zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miriam,

    Ik vind het echt erg leuke kaartjes geworden. Mooie combi met dat watermelon wonder, pak ik zelf eigenlijk nooit, maar ga ik nu zeker doen.
    Groetjes Jacqueline Higler.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice color combo , rozet is geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren, mooie set, geweldige creaties!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Miriam dat je hebt laten zien dat deze set helemaal niet per se een vintage uitstraling hoeft te hebben. Je hebt hem supermodern gemaakt! Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig dat rood met de zwart wit afbeelding.
    Heel stijlvol.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaarten, vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kleurencombi vind ik supermooi Miriam!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor, zeker in deze kleuren, echte Miriam projectjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal geweldig. Die set wil ik zeker ook nog. De rozet is zo leuk en maakt het lekker feestelijk idd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De set is onwijs gaaf, en door een fris papiertje te gebruiken ziet het er net weer anders uit, mooi de rozet, extra feestelijk. Fijne jaarwisseling, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze set staat niet op mijn verlanglijstje, maar je hebt er prachtige kaartjes mee gemaakt. πŸ˜‰ Knap gedaan πŸ‘πŸ‘πŸ‘

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi kaartjes met een mooie kleuren combie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt helemaal geweldig!
    Zulke kaartjes wil ik ook! ;)

    Groetjes,

    Wobke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallootjes lieve Miriam, ik wil je even bedanken voor mijn geweldige prijs. 😊😊😊 ik ga van deze gave set heel veel leuke werkjes kunnen maken. Lieve grtjes van een overgelukkige stampin'upgebruiker. πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS