zaterdag 9 juli 2016

Bloghop Around the World Stampin Up!


Vandaag weer een leuke internationale bloghop! Hop je weer gezellig met ons mee?
De hop van vandaag staat in het teken van "CASE the catty", vrij vertaald laat je inspireren door de catalogus.

Ik heb een plaatje van pagina 52 gebruikt om mijn kaartje van te maken:
En dit is wat ik ervan gemaakt heb:

Omdat ik Night of Navy met het groen van Emerald Envy erg mooi vond, heb ik die twee kleuren gekozen. Natuurlijk bleef het niet alleen bij dit kaartje.
Als je dan toch die kleuren uit de kast hebt getrokken, dan kun je best nog iets ermee maken, toch?
Ik heb een kado-zakje gemaakt, maar dan in een jongens-uitvoering. Binnenkort zijn er weer een paar jongens jarig, en dan komt deze vast goed van pas!
Hieronder het setje samen op de foto: 

Nu snel verder naar de volgende in de lijst:
Veel plezier met rond-hoppen!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam


Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Night of Navy, Emerald Envy
Inkt: Night of Navy, Emerald Envy
Stempelset: Timeless Textures, Brushstrokes, Birthday Blooms
Overig: Mini Treat Bag Thinlits, Circle Punch, Emerald Envy Rushed Ribbon







4 opmerkingen:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS