maandag 20 juni 2016

Gaaap!

Vandaag sinds tijden weer eens een lay-out gemaakt.
Toevallig hadden we Mara op een geweldig moment vastgelegd! Die foto moest dus gescrapt worden.

Ik vind het Foral Boutique DSP echt zo mooi! Night of Navy met wit... Erbij gecombineerd met wat goud, dat geeft het net dat beetje extra.
Voor de clusters op de lay-out heb ik gebruik gemaakt van de Flourish Thinlits. Het zijn van die mooie, fijne, gedetailleerde bloemetjes en blaadjes. Ik hou ervan!

Ik heb ze uit watercolor paper gestanst, en ze vervolgens ingekleurd met Night of Navy inkt. De een is daardoor lichter dan de andere, en het past natuurlijk perfect bij het waterverf geschilderde in het papier.
Hieronder wat details, dan kun je goed zien hoe fijntjes ze zijn:





Wat enamel dots erop (en oh wat ben ik blij dat deze nu ook in de collectie bij Stampin' Up! zitten!) en klaar!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Night of Navy, Watercolor Paper, Floral Boutique DSP, Gold Glimmer paper
Inkt: Night of Navy
Stempelsets: Badges & Banners
Overige materialen: Flourish Thinlits dies, Best Badge punch, 1/8" Gold Ribbon, Floral Boutique washitape, Delicate White Doilies




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS