zaterdag 26 maart 2016

Lente, Pasen en einde Sale a Bration!

Bijna Pasen, en bijna is de Sale a Bration ook afgelopen!
Daarom een SAB-stempelset en vrolijke lentekleurtjes in deze projectjes.
De kleuren die ik gebruikt heb, zijn Watermelon Wonder, Pool Party en So Saffron. Ik had zin in lente-kleurtjes!

Voor het zakje heb ik de stempelset Pedal Pusher (SAB) gebruikt en deze op een mini-muslin bag gestempeld met Archival Basic Black inkt. Dat is namelijk een permanente inkt en blijft mooi zitten. De fiets heb ik ingekleurd met Stampin' Write markers. Is ie niet schattig? 
De kaart heb ik gemaakt met de Ballon Celebration-stempelset en bijpassende pons. Die had ik al een tijdje liggen, maar nog niet gebruikt. Dus werd het hoog tijd om er iets mee te maken.... 
Het roze van de Watermelon Wonder knalt er echt lekker uit! Zeker als je de strik op het doosje bekijkt, echt een lekkere knalkleur!
Het doosje is overigens nog niet af. Ik liep totaal vast en wist niet wat ik verder nog erop wil doen. Nu denk ik aan bloemen in dezelfde kleurstelling... Hmmm.... Nou ja, hij komt ooit wel een keertje af. En anders is de knallende strik de eye-catcher!

Mocht je nog gratis stempelsets van de SAB op je verlanglijstje hebben staan, wees dan snel met bestellen! Je kunt nog t/m 31 maart as bij elke € 60,- bestelling een kado uit de Sale a Bration-folder kiezen! Haast is geboden dus...

Fijne Pasen!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Watermelon Wonder, Subtles DSP Stack
Inkt: Watermelon Wonder, Pool Party, So Saffron, Basic Black
Stempelsets: Balloon Celebration, Pedal Pusher (SAB)
Overig: Watermelon Wonder 1" Stitched Satin Ribbon, Pool Party en Daffodil Delight Cotton Ribbon, Stampin' Write markers, Ballon Bouquet punch, Mini Muslin Bag, Tag a Bag Gisftbox



1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS