maandag 27 juli 2015

GOUD en GLITTER!!

Whoop whoop!! Sparkling bling bling!

Onlangs heb ik de nieuwe Expressions Natural Elements binnengekregen. Dit zijn woordjes van woodveneer.
Daar wilde ik wel eens wat mee uitproberen; ze voorzien van gouden glitter! Precies zoals ik ze het liefst heb... :-)

Een houten woordje in de Versamark gedoopt, Heat & Stick powder eroverheen, met de heattool verhitten en dan direct in de glitter drukken. Daarna nog even met de heatttool de Heat & Stick powder "verzegelen", et voila! Gouden glitter woordjes!
En als ik dan toch bezig ben, meteen een paar mini-wasknijpers ook van gouden glitter voorzien....
En ja, al die glitterdingen moeten natuurlijk wel in een project of 2 verwerkt worden!
Ik heb een kado-zakje met een bijpassend kaartje gemaakt. De kleurencombo Mint Macaroon, Tip Top Taupe, Basic Black en natuurlijk goud vond ik wel sjiek. 
Voor het zakje gebruikte ik de Sketched Dots Tag a Bag Gift Bag en leukte deze op met een zwarte doily van Doodlebug (gekocht bij Scrapwereld, de nieuwe scrapwinkel van mijn vriendinnetje Wendy!), een banner van het Go Wild dsp en een stukje Mint Macaroon Dotted Lace. Hier zie je ook een van de flares die ik heb gemaakt (zie ook mijn filmpje op Youtube), en de Yay! heb ik gemaakt met het labelapparaat van de HEMA.
Hierboven nog een detail, daar kun je ook goed het gouden glitter op de "Celebrate" en de wasknijper zien.
Hieronder het bijpassende kaartje: 
Ook hier weer gebruik gemaakt van het leuke Go Wild dsp. Het gestreepte papiertje is van de Color me Irresistable Specialty dsp. Deze heb ik met Mint Macaroon gesponsd, boven iets donkerder gemaakt als beneden. Zo krijg je een leuk ombre-effect.

Alle producten kun je trouwens 24/7 in mijn webshop (klik!) kopen!

Nou, hoop dat ik je weer op wat ideetjes gebracht heb! En ja, natuurlijk ligt mijn bureau nog een paar dagen vol glitters....

Lieve scrapgroetjes,
Miriam


Gebruikte materialen
Cardstock: Thick Whisper White, Whisper White, Basic Black, Mint Macaroon, Go Wild dsp, Gold Foil, Color me Irresistible dsp
Inkt: Memento Black, Mint Macaroon, Versamark
Stempelset: Sweet Stack
Overig: Clothespins, Heat & Stick powder, Gold Stampin' Glitter, White Perfect Accents, 1" punch, Mint Macaroon Dotted Lace Trim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS