zondag 9 maart 2014

Cardkit!



Stampin' Up! heeft onlangs de Hip Hip Hooray cardkit (art.nr. 134998, € 24,95) gelanceerd (klik om te vergroten):


Hierin zit werkelijk alles om 20 prachtige kaarten te maken:
- stempels
- inkt
- stempelblok
- zelfklevende embellishments
- Stampin' Dimensionals (3D blokjes)
- 20 kaarten
- 20 enveloppen
- uitgebreide, full color handleiding

Je kunt deze set bestellen in mijn online store (klik!), maar is het niet veel leuker om gezellig met elkaar te knutselen?
Daarom organiseer ik op vrijdagavond 28 maart as vanaf 20.00 uur de Hip Hip Hooray workshop!
Voor € 25,- krijg je deze complete kit, de voorjaarscatalogus en Sale-a-Bration folder, een hapje en drankje en mag je ook gebruik maken van wat andere stempelsets en bijpassende inktkleuren zodat je je kaarten wat extra's kunt geven!
De workshop vindt weer plaats op mijn gezellige scrapzolder in Almere.

Let op: omdat ik de kits moet inkopen, vraag ik je het bedrag voor de workshop al over te maken. Mocht je op de dag zelf verhinderd zijn, dan ontvang je uiteraard wel de kit!
Let op: er zijn maar 5 plekken beschikbaar, dus reageer snel zodat je zeker van een plekje bent!


Lieve scrapgroetjes,
Miriam





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS